banner



שולי רנד / רנד פינת גרנט: "מי שצריך לשלם על כך ישלם ובגדול" | TMI - גם לאחר שחזר בתשובה והפך לחסיד ברסלב ממשיך רנד להשפיע על התרבות הישראלית הכללית.

מופע הלהקה המושקע כולל את כל שיריו הגדולים של שולי רנד, 'אייכה', 'המשורר', 'מוחין ד'קטנות' ועוד. מוצש 17.12 בשעה 19:30 באולם הספורט רבין. סרוגים | חיכיתי שהגלגול הזה שלי בעולם ייגמר הזמר האהוב, שולי רנד, משתף על המצב שהיה בו כשהכיר את צופית וכיצד האהבה שנוצרה בניהם הצילה . במופע 'תשליך' מספר שולי בפעם הראשונה על חייו שלו. גם לאחר שחזר בתשובה והפך לחסיד ברסלב ממשיך רנד להשפיע על התרבות הישראלית הכללית.

מופע ייחודי לכל המשפחה בכיכובם של אלי יצפאן ושולי רנד. ×
×"ו×" נרי×", ×'נו של ×"זמר שולי רנ×" ×"תחתן - כיכר ×"ש×'ת from s1.kikar.co.il
כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. מוצש 17.12 בשעה 19:30 באולם הספורט רבין. 100 רבנים לא יצליחו להציל אישה אחת. דרך תחנות חייו, מגולל שולי סיפור חיים אישי הנטוע בזמן . מה היה קורה אם שולי רנד היה אישה? סרוגים | חיכיתי שהגלגול הזה שלי בעולם ייגמר הזמר האהוב, שולי רנד, משתף על המצב שהיה בו כשהכיר את צופית וכיצד האהבה שנוצרה בניהם הצילה . מופע ייחודי לכל המשפחה בכיכובם של אלי יצפאן ושולי רנד. גם לאחר שחזר בתשובה והפך לחסיד ברסלב ממשיך רנד להשפיע על התרבות הישראלית הכללית.

צופית גרנט שוברת שתיקה, משיבה לביקורות ועונה על השאלה שכולם שואלים:

מה היה קורה אם שולי רנד היה אישה? במופע 'תשליך' מספר שולי בפעם הראשונה על חייו שלו. דרך תחנות חייו, מגולל שולי סיפור חיים אישי הנטוע בזמן . צופית גרנט שוברת שתיקה, משיבה לביקורות ועונה על השאלה שכולם שואלים: סרוגים | חיכיתי שהגלגול הזה שלי בעולם ייגמר הזמר האהוב, שולי רנד, משתף על המצב שהיה בו כשהכיר את צופית וכיצד האהבה שנוצרה בניהם הצילה . מופע ייחודי לכל המשפחה בכיכובם של אלי יצפאן ושולי רנד. שולי רנד הוא שחקן קולנוע, במאי,תסריטאי, מלחין, פזמונאי וזמר ישראלי. מוצש 17.12 בשעה 19:30 באולם הספורט רבין. מופע הלהקה המושקע כולל את כל שיריו הגדולים של שולי רנד, 'אייכה', 'המשורר', 'מוחין ד'קטנות' ועוד. שולי רנד הוא זמר, שחקן וסטורי טלר מוכר ורב הבעה. 100 רבנים לא יצליחו להציל אישה אחת. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. גם לאחר שחזר בתשובה והפך לחסיד ברסלב ממשיך רנד להשפיע על התרבות הישראלית הכללית.

סרוגים | חיכיתי שהגלגול הזה שלי בעולם ייגמר הזמר האהוב, שולי רנד, משתף על המצב שהיה בו כשהכיר את צופית וכיצד האהבה שנוצרה בניהם הצילה . 100 רבנים לא יצליחו להציל אישה אחת. גם לאחר שחזר בתשובה והפך לחסיד ברסלב ממשיך רנד להשפיע על התרבות הישראלית הכללית. מופע הלהקה המושקע כולל את כל שיריו הגדולים של שולי רנד, 'אייכה', 'המשורר', 'מוחין ד'קטנות' ועוד. שולי רנד הוא שחקן קולנוע, במאי,תסריטאי, מלחין, פזמונאי וזמר ישראלי.

מוצש 17.12 בשעה 19:30 באולם הספורט רבין. ×
×"אם צופית ×'רנט ושולי רנ×" ×'אמת ×'זו×'יות? | עמו×" 2 מתוך 2 | שמוע×" from www.shmua.com
במופע 'תשליך' מספר שולי בפעם הראשונה על חייו שלו. שולי רנד הוא שחקן קולנוע, במאי,תסריטאי, מלחין, פזמונאי וזמר ישראלי. מוצש 17.12 בשעה 19:30 באולם הספורט רבין. גם לאחר שחזר בתשובה והפך לחסיד ברסלב ממשיך רנד להשפיע על התרבות הישראלית הכללית. מופע ייחודי לכל המשפחה בכיכובם של אלי יצפאן ושולי רנד. 100 רבנים לא יצליחו להציל אישה אחת. סרוגים | חיכיתי שהגלגול הזה שלי בעולם ייגמר הזמר האהוב, שולי רנד, משתף על המצב שהיה בו כשהכיר את צופית וכיצד האהבה שנוצרה בניהם הצילה . כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם.

מוצש 17.12 בשעה 19:30 באולם הספורט רבין.

מופע ייחודי לכל המשפחה בכיכובם של אלי יצפאן ושולי רנד. במופע 'תשליך' מספר שולי בפעם הראשונה על חייו שלו. שולי רנד הוא שחקן קולנוע, במאי,תסריטאי, מלחין, פזמונאי וזמר ישראלי. סרוגים | חיכיתי שהגלגול הזה שלי בעולם ייגמר הזמר האהוב, שולי רנד, משתף על המצב שהיה בו כשהכיר את צופית וכיצד האהבה שנוצרה בניהם הצילה . 100 רבנים לא יצליחו להציל אישה אחת. מה היה קורה אם שולי רנד היה אישה? גם לאחר שחזר בתשובה והפך לחסיד ברסלב ממשיך רנד להשפיע על התרבות הישראלית הכללית. דרך תחנות חייו, מגולל שולי סיפור חיים אישי הנטוע בזמן . מופע הלהקה המושקע כולל את כל שיריו הגדולים של שולי רנד, 'אייכה', 'המשורר', 'מוחין ד'קטנות' ועוד. מוצש 17.12 בשעה 19:30 באולם הספורט רבין. שולי רנד הוא זמר, שחקן וסטורי טלר מוכר ורב הבעה. צופית גרנט שוברת שתיקה, משיבה לביקורות ועונה על השאלה שכולם שואלים: כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם.

מה היה קורה אם שולי רנד היה אישה? 100 רבנים לא יצליחו להציל אישה אחת. במופע 'תשליך' מספר שולי בפעם הראשונה על חייו שלו. מוצש 17.12 בשעה 19:30 באולם הספורט רבין. סרוגים | חיכיתי שהגלגול הזה שלי בעולם ייגמר הזמר האהוב, שולי רנד, משתף על המצב שהיה בו כשהכיר את צופית וכיצד האהבה שנוצרה בניהם הצילה .

מוצש 17.12 בשעה 19:30 באולם הספורט רבין. צופית ×'רנט ושולי רנ×
צופית ×'רנט ושולי רנ×" ×'×™×—×" - וואל×"! סל×'ס from img.wcdn.co.il
מוצש 17.12 בשעה 19:30 באולם הספורט רבין. 100 רבנים לא יצליחו להציל אישה אחת. שולי רנד הוא שחקן קולנוע, במאי,תסריטאי, מלחין, פזמונאי וזמר ישראלי. גם לאחר שחזר בתשובה והפך לחסיד ברסלב ממשיך רנד להשפיע על התרבות הישראלית הכללית. צופית גרנט שוברת שתיקה, משיבה לביקורות ועונה על השאלה שכולם שואלים: דרך תחנות חייו, מגולל שולי סיפור חיים אישי הנטוע בזמן . מופע ייחודי לכל המשפחה בכיכובם של אלי יצפאן ושולי רנד. שולי רנד הוא זמר, שחקן וסטורי טלר מוכר ורב הבעה.

מוצש 17.12 בשעה 19:30 באולם הספורט רבין.

מופע הלהקה המושקע כולל את כל שיריו הגדולים של שולי רנד, 'אייכה', 'המשורר', 'מוחין ד'קטנות' ועוד. סרוגים | חיכיתי שהגלגול הזה שלי בעולם ייגמר הזמר האהוב, שולי רנד, משתף על המצב שהיה בו כשהכיר את צופית וכיצד האהבה שנוצרה בניהם הצילה . גם לאחר שחזר בתשובה והפך לחסיד ברסלב ממשיך רנד להשפיע על התרבות הישראלית הכללית. 100 רבנים לא יצליחו להציל אישה אחת. דרך תחנות חייו, מגולל שולי סיפור חיים אישי הנטוע בזמן . מוצש 17.12 בשעה 19:30 באולם הספורט רבין. מופע ייחודי לכל המשפחה בכיכובם של אלי יצפאן ושולי רנד. שולי רנד הוא שחקן קולנוע, במאי,תסריטאי, מלחין, פזמונאי וזמר ישראלי. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. במופע 'תשליך' מספר שולי בפעם הראשונה על חייו שלו. שולי רנד הוא זמר, שחקן וסטורי טלר מוכר ורב הבעה. צופית גרנט שוברת שתיקה, משיבה לביקורות ועונה על השאלה שכולם שואלים: מה היה קורה אם שולי רנד היה אישה?

שולי רנד / רנ×" פינת ×'רנט: "מי שצריך לשלם על כך ישלם ו×'×'×"ול" | TMI - גם לאחר שחזר בתשובה והפך לחסיד ברסלב ממשיך רנד להשפיע על התרבות הישראלית הכללית.. שולי רנד הוא זמר, שחקן וסטורי טלר מוכר ורב הבעה. מוצש 17.12 בשעה 19:30 באולם הספורט רבין. שולי רנד הוא שחקן קולנוע, במאי,תסריטאי, מלחין, פזמונאי וזמר ישראלי. מופע הלהקה המושקע כולל את כל שיריו הגדולים של שולי רנד, 'אייכה', 'המשורר', 'מוחין ד'קטנות' ועוד. מה היה קורה אם שולי רנד היה אישה?

0 Response to "שולי רנד / רנד פינת גרנט: "מי שצריך לשלם על כך ישלם ובגדול" | TMI - גם לאחר שחזר בתשובה והפך לחסיד ברסלב ממשיך רנד להשפיע על התרבות הישראלית הכללית."

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel